top of page
378804434_787949643336175_3791140205468840906_n_edited_edited.jpg

Studia licencjackie

Strategia Reklamy 
i Public Relations

(3 lata / 6 semestrów)
Tryb: Dzienny i Zaoczny

Główne Atuty
Specjalności

Główne Atuty
Kierunku

Masz bogatą wyobraźnię lub lekkie pióro? Ciekawią cię reklamy? Lubisz kreować rzeczywistość, a może nawiązywać nowe relacje?

 

Wykorzystaj pokłady twórczej energii w praktyce
i wybierz specjalność Strategia reklamy i PR!

Zespół Meeting

Wszechstronna Wiedza:

Kompleksowe zrozumienie zasad działania reklamy,
Public Relations oraz zarządzania komunikacją marki.

Kompetencje Międzydziedzinowe:

Łączenie wiedzy z dziedzin
jak marketing,
dziennikarstwo i prawo.

Umiejętność Planowania:

Zdolność do tworzenia
i realizacji zaawansowanych strategii komunikacyjnych
i reklamowych.

Znajomość Rynku:

Dogłębne zrozumienie badań rynkowych, analizy konkurencyjności i segmentacji rynku.

Etyka i Prawo:

Znajomość i zrozumienie aspektów prawnych i etycznych działalności w dziedzinie
reklamy i PR.

Grafika przedstawiająca Strategiczne Planowanie

Perspektywy zawodowe

Strateg Reklamy:

Kreowanie i wdrażanie strategii reklamowych dla różnorodnych marek i produktów.

Specjalista PR/PR Manager: Zarządzanie komunikacją i relacjami z interesariuszami.

Media Planner:

Planowanie i zakup mediów dla kampanii reklamowych

Specjalista ds. Promocji: Planowanie i realizacja działań promocyjnych.

Specjalista ds. Wizerunku: Kreowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy lub marki.

Brand Manager:

Zarządzanie marką i jej wizerunkiem na rynku

Rzecznik Prasowy: Reprezentowanie organizacji w mediach i zarządzanie kryzysami.

Account Manager:

Zarządzanie relacjami z klientami w agencjach reklamowych lub PR.

Dziennikarz Specjalizujący się w Tematyce Gospodarczej, Marketingowej i Reklamowej: Tworzenie wartościowej treści w dziedzinie marketingu i reklamy.

Analityk Rynku:

Badanie i analiza rynku oraz konkurencji.

Kluczowe Kompetencje

Projektowanie i Realizacja Kampanii:

Umiejętność tworzenia

i wdrożenia skutecznych

kampanii reklamowych i PR.

Rozwiązywanie Problemów: Sposobność do identyfikacji
i rozwiązywania problemów marketingowych i komunikacyjnych.

Briefing i Kontraktowanie:

Zdolność do tworzenia briefów i zarządzania relacjami z podwykonawcami i klientami.

Strategiczne Myślenie:

Planowanie i realizacja strategii komunikacyjnych dostosowanych
do różnorodnych celów i kontekstów.

Media Planning:

Kompetencje w zakresie planowania i zakupu mediów reklamowych.

Znajomość Narzędzi:
Opanowanie klasycznych i nowoczesnych narzędzi dziennikarskich, reklamowych i PR.

Zastosowanie Prawa: Umiejętność zastosowania przepisów prawa w praktyce zawodowej.

Mężczyzna planujący coś

Uzyskany Tytuł

Licencjat na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna w specjalności Strategia Reklamy i Public Relations.

bottom of page