O nas
Wyższa Szkoła Biznesu, Mediów i Reklamy
To uczelnia powstała na bazie ponad ćwierćwiecza doświadczeń i obserwacji dynamicznie zmieniającego
się rynku edukacyjnego w Polsce i na świecie.
Szczególnie w zakresie komunikacji, kreatywności, twórczości artystycznej oraz działalności gospodarczej (biznesowej). Rozwój nowych technologii, które mają wpływ na całe społeczeństwo, szczególnie w zakresie komunikacji, wyraźnie wpływa na rozumienie środków masowego przekazu, reklamy
oraz funkcjonowania zglobalizowanej gospodarki
we wszystkich sferach życia.
Więcej o nas
Jak działamy?
1
Praktyczny charakter nauki
Nauka ma charakter praktyczny, większość zajęć ma formę ćwiczeń i warsztatów, wykłady
są ograniczone do minimum; rzecz w tym,
by szlifować zdolności i utrwalać pozyskane umiejętności poprzez realizację zaplanowanych zadań, samodzielne poszukiwanie rozwiązań
i – tak! – popełnianie błędów; nauka na własnych błędach bywa wstydliwa i bolesna, ale jest niezwykle skuteczna – gdzie jeśli nie w szkole jest właśnie miejsce na owe pouczające potknięcia, korygowane przez doświadczonych praktyków; dobra teoria
to teoria, która ma praktyczne zastosowania,
inna nas nie interesuje
2
Indywidualna Ścieżka Rozwoju w WSBMiR
Nauka jest praktyczna, opierając się głównie na ćwiczeniach i warsztatach, ograniczając wykłady
do minimum. Celem jest doskonalenie umiejętności, utrwalanie wiedzy poprzez praktyczne zadania, samodzielne rozwiązywanie problemów
i nawet popełnianie błędów, co przynosi cenne doświadczenie. Szkoła to miejsce, gdzie można
się uczyć na własnych błędach, pod kierunkiem doświadczonych praktyków, skupiając się na teorii, która ma praktyczne zastosowanie.
3
Tworzenie Własnego Portfolio
Dzięki zadaniowym i projektowym metodom pracy każdy wychowanek szkoły już w trakcie nauki tworzy autorskie portfolio – teczkę prac
(w formie elektronicznej i print), która jest najlepszym dowodem jego talentów, posiadanych aktualnie umiejętności i świadectwem konsekwentnego rozwoju twórczego
4
Nowoczesny i Przemyślany Program nauczania
Program szkoły i poszczególnych zajęć dwa razy
w roku dostosowywany jest do aktualnych trendów i potrzeb rynku pracy; za jego sformułowanie i realizację odpowiadają osoby, które są pracodawcami lub doświadczonymi pracownikami w firmach działających i na co dzień walczących o swoją pozycję na rynku.