O programie
Trzyletnie studia wyższe lub dwa roczne kursy Specjalizacja Strategia reklamy i public relations realizowana jest jako zestaw dwóch rocznych kursów menedżerskich I-go i II-go stopnia (nie jest dostępna w ramach szkoły policealnej). Strategia reklamy i public relationsProgram nauczania w specjalizacji Strategia reklamy i public relations uwzględnia standardy kształcenia opracowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla studiów dziennikarskich, natomiast wszystkie przedmioty specjalizacyjne dotyczą komunikacji marketingowej (reklamy, PR i pozostałych form promocji). Zagadnienia związane z reklamą, Public Relations i mediami rozpatrywane są wieloaspektowo: zarówno w ujęciu organizacyjnym i strategicznym, jak również od strony twórczej. Wiedza o mechanizmach współczesnej reklamy, jej formach medialnych oraz rynku, jest podstawą do uzyskania praktycznych umiejętności z zakresu planowania i organizowania działań reklamowych, tworzenia i produkcji przekazów reklamowych, a także budżetowania i badania skuteczności reklamy. Strategia reklamy i public relationsUzyskasz także wiedzę o współczesnych mediach z perspektywy ekonomiki i zarządzania, psychologicznej, prawnej i etycznej. Poznasz w praktyce różne techniki PR, zarówno klasyczne, jak i innowacyjne (w tym e-PR). Wiedza o formach i gatunkach dziennikarskich oraz ćwiczenia z tego zakresu owocują samodzielnymi próbami twórczości. Prace, nie tylko o charakterze dziennikarskim, realizowane są w różnych mediach: poza słow
Możesz również dołączyć do tego programu w aplikacji mobilnej. Przejdź do aplikacji